KVV Vleesvoer

A1-Hondenschool heeft een ruime selectie Kant en klaar Vers Voer (KVV), diepvries en rauw vlees voor de Hond, gezonde in Europa geproduceerde gedroogde snacks, en een aantal supplementen in haar assortiment. Gemakkelijker dan zelf klaargemaakte BARF (Bones and Raw Food) en gezonder dan een brok of blik.

Wij verkopen DARF EKO biologische kant en klaar rauw versvoer (http://www.darf.info/), Meat4Dogs, en een aantal Barf producten. Natuurlijk is er de mogelijkheid om andere merken bij ons te bestellen. Snacks en supplement kopen wij in bij Duitse en Nederlandse producenten. We voeren een groot aantal producten van het Duitse kwaliteitsmerk Lunderland. Onze eigen lijn "Bayrische" zijn absolute top snacks gefabriceerd door een kleine drogerij diep in Beieren, die haar grondstoffen betrekt van lokale Bayerische slachthuizen.

Diepvries

Diepvries producten met rund, lam, kip, kalkoen, vis, geit, eend, konijn, gans, wild, fazant, hert, kangeroe zijn over het algemeen op voorraad.

Gedroogde snacks

Gedroogde snacks en tussendoortjes zonder toevoegingen: rund, hert, kip, konijn, kalkoen, eend, lam, geit, kameel, vis.

Darf Hondenbrokken

Wij leveren ook Darf hondenbrokken; Standaard, Kalkoen, Lam, zalm, wild, pup. Ook de light en insect zijn bij ons leverbaar.

Wij leveren gratis aan huis in Hengelo, Enschede en omringende plaatsen!

A1- Hondenschool heeft een partnerschap met Dogs Love It te Enschede, die hebben inmiddels uitgebreide ervaringen met een eliminatie dieet, dat bij voorkeur samen met uw dierenarts, geprobeerd wordt.

Hebben wij iets niet op voorraad, dan proberen we u te helpen met een alternatief of we bestellen het bij een van onze leveranciers.