Bestellen

Via de mail is er eventueel een prijslijst te verkrijgen met daarop alle producten (met prijzen) die wij op voorraad hebben liggen.

info@a1hondenschool.nl

Bestellen gaat het gemakkelijkst via de WhatsApp (0641665817).

Wanneer je via Whatsapp besteld, je bestelling ingeven en het adres. Bezorg moment is in overleg. Betaling gaat via een tikkie via de Whatsapp inclusief leverbon.

Bestellen via een mailtje is natuurlijk ook mogelijk (maar wordt niet dagelijks gecheckt).

Wij hebben de bezorging in eigen beheer. Wij bezorgen gratis bij u aan huisL Hierbij garanderen wij dat de diepvriesproducten diepgevroren worden aangeleverd. Indien u buiten ons bezorggebied valt maar toch wilt bestellen dan kunt u even contact met ons opnemen via mail of telefoon. Wij kijken samen met u naar de mogelijkheden. Regio Hengelo, Enschede en omringende plaatsen zijn gratis bezorging, bezorgkosten buiten dit gebied in overleg vooraf.